streda 23. septembra 2015

Už sa ZKotlebnieva alias hnutia, strany, straničky ty máš vedierko a ja hrabličky...

   






  Oddýchnutý, opálený a plný energie som späť. Leto a uhorkovú sezónu som prežil bez újmy na zdraví a tak znovu sadám za klávesnicu a posnažím sa vám otvoriť oči a možno sa mi podarí jedno, aby ste sa zamysleli nad tým, čo sa v poslednej dobe okolo vás deje, aby ste sa zamysleli nad tým, kto s vami hrá akú hru a aby ste sa zamysleli najmä nad tým, že každý je síce strojcom svojho šťastia, ale pravda je taká, že ako si život posereš, taký ho budeš mať.

Ale poďme k veci. Tí čo ma poznajú vedia, že fungujem na princípe- nemám rád dve veci a to rasizmus a cigánov, ignorujem hlúpych a lenivých ľudí a z celej mojej duše nemám rád hádky o tom kto má väčší .o.ot a pritom všetci majú holý .o.ot. Takže ak ozaj chcete pochopiť to čo sa vám snažím celý ten čas môjho blogovania povedať, budete musieť pochopiť ten princíp. Ak ho nedokážete pochopiť, tak vám  nikto a nič na svete nepomôže, asi tak ako Richard Tokušev nepomôže Kotlebovi do parlamentu, lebo všetkého veľa škodí, len alkohol v malých dávkach neškodí v akomkoľvek množstve.

Ak naozaj chcete zmenu, ak naozaj chcete aby sa to naše milé malé Slovensko ubralo tým správnym smerom a nie SMEROM, tak začnite svoje politické, ale aj nepolitické aktivity stavať na iných princípoch ako, Lebo Fico, ako lebo emigranti, ako Na stráž - nestraš, ako pohľad na dve lezby je fajn, ale dvaja buzeranti no fuuuuuj. Zamyslite sa nad tým, že pieskovisko je len jedno, aj to plné psích a mačacích hovien, ale nie každý má aj vedierko a aj hrabličky. Ak máš len vedierko, alebo  len hrabličky, budeš si musieť jedno alebo druhé požičať ak chceš tie hovná poupratovať, a každé jedno požičanie niečo stojí. A potom, že je korupcia :)

P.S. Aby ste si nemysleli, že nemám okrem písmen a múdrych fráz aj nejaký reálny návod na použitie, tu je zopár mojich rád, ktoré vám pomôžu k tomu, aby ste sa niekam pohli. Viete za 45 rokov môjho života som stačil veľa vecí posrať, veľa krát som sa popálil, a to aj napriek tomu, že som dopredu vedel, že to čo robím nerobím dobre, ale dosiahol som stav, keď si môžem povedať, že mojou najlepšou vlastnosťou je moja tvrdohlavosť a mojou najhoršou je tiež moja tvrdohlavosť. Takže pre všetkých čo ozaj chcú zmenu:

- nikdy never politikovi, ktorý bol vo viacej ako v jednej strane či hnutí
- začni si vážiť a ctiť otca svojho a matku svoju
- miluj blížneho svojho
- za každých okolností hovor pravdu
- nikdy sa navzdávaj svojho presvedčenia
- nedávaj na sľuby, ale pozerej na činy
- všetko čo robíš rob s vášnou
- neintriguj
- nešpekuluj
- ver prvej myšlienke ktorá ťa napadne
- predaj televízor
- začni chodiť do prírody
- venuj sa svojim deťom ak nemáš venuj sa rodine
- ignoruj hlúpych a lenivých ľudí
- nesúď lebo budeš súdený


a za posledné ak nemáš aj vedierko aj hrabličky netrhaj sa upratovať pieskovisko. Počty a logika nepustí.

Ak vám to nestačilo choďte na najbližie slovenské sídlisko okrem Luníka IX, sadnite si na lavičku oproti prieskovisku a sledujte deti ako sa v ňom hrajú.

Kotleba ani Magát ani Gurtler a ani Švec či Puškár vám vaše problémy nevyriešia tie si musíte vyriešiť sami a ak si myslíte, že sa SKotlebnieva, tak vám dopredu vravím, že nie. Nie vtedy ak nepochopíte, že to pieskovisko patrí všetkým a Kotleba má iba pásový báger aj to nie vlastný :)



1 komentár:

  1. Potešilo ma, že nie som sám s podobnými náhľadmi na slovenský svet a vôbec na svet a život. Mám o dačo viac rokov ako autor článku a deti dospelé.
    a už sa neviem dočkať ďalšej generácie našej rodiny, pretože možnosť žiť a hrať sa s malými deťmi je jednou z najúžasnejších vecí.

    A áno, spasiteľov typu LEN JA tu už bolo požehnane a sme tam, kde sme Kto má pamäť, štipku sedliackeho rozumu a pud sebazáchovy, ten už nikdy "čaru" niekoho podobného nepodľahne a nevloží mu do rúk opraty, keď ich predsa sám dokáže najlepšie držať.

    OdpovedaťOdstrániť