štvrtok 1. októbra 2015

Sex, drogy, rock n roll, Putin, Obama a iná propaganda...



 Nie raz ani nie dva krát som napísal a povedal vetu: Milujem, keď sa niekto háda, kto ma väčší, a pritom majú všetci holý. Zámerne teraz nepoužijem slovo, ktoré má za príčinu, že sme sa všetci narodili, jasné že bez vagíny by to slovo bolo nepodstatné, ale to nič nemení na tom, že ste sa narodili na svet pre niečo iné ako pre sex, drogy, rock and roll a tých dvoch hore na obrázku.

 Narodil som sa na Slovensku a aj keď už doma v mojej rodnej krajine nežijem skoro 5 rokov, nikdy mi nebola a ani nebude ľahostajná, nebudú mi ľahostajní ľudia čo v nej žijú, tobôž nie moji blízki a najbližší. Nebude mi ľahostajná ani politika a ani smerovanie Slovenska.

 Niečo sa deje, so svetom, s ľudmi so mnou. Niečo sa deje a niečo nepekné sa stane ak sa všetci nezobudíme. Lebo neskoro bude plakať nad rozliatým mliekom. Neskoro bude spínať ruky k Bohu či k Allahovi. Neskoro bude, lebo už neskoro je.

 Prach si a na prach sa obrátiš, a ateisti nech aj z kože vyskočia, nikto nevie čo bude potom, keď príde náš čas a vydýchneme naposledy, nikto nevie čo bude, keď naposledy zatvoríme oči a už nikdy viac ich neotvoríme. Teórie o posmrtnom živote si nechajte pre iných, pre mňa neplatia, lebo ja som mimozemšťan, len si uvedomte jedno. Život každého jedného z Vás je o inom ako o sexe, drogách, rock and rolle a tých dvoch na obrázku.

 Ja ozaj neviem, ale posnažím sa zaloviť v mojej pamäti a spomenúť si, čo všetko a kto všetko ohrozovalo mňa, za ten čas čo dýcham pozemský vzduch. Imperialisti ? Komunisti? AIDS? Vtáčia chrípka? (mandelinku zemiakovú som tiež zažil) Rakovina? SARS? Choroba šialených kráv? Teroristi? Usáma-bin-Ládin? Ja ozaj neviem. Nič z toho a nikto z toho ma neohrozoval. Buď som chodil do školy a snažil sa študovať, popravde aby som nesklamal rodičov (ruku hore kto tam chodil kvôli sebe a aj si to patrične uvedomoval) alebo som pracoval a pracoval som preto, aby som mal peniaze. Našťastie vždy, ale naozaj vždy sa mi darilo v práci tak že ma bavila, a ak ma prestala baviť, našiel som si inú. Možno je to pre vás nepodstatné, ale pre mňa je. Je čas aby som vám napísal aspoň časť z toho čo som všetko a pre koho vykonával a možno potom pochopíte, prečo som taký ako som a prečo píšem tak ako píšem.

  Takže: materská škola, základná škola, gymnázium, vysoká vojenská škola, lopata, obecný úrad, vedúca funkcia na ČSPH, predajca ruží, fabrika, pekár,účtovník, face to face predajca, distribútor vlasovej kozmetiky, umývač riadu, kuchár. Dobré nie? Okrem toho, že som nebol lekár, právnik, alebo politik už som pracoval všade možne.

  Áno nie len ja ale 99 percent vás všetkých ste len hovná, obyčajné hovná, manipulované ovce, nádenní robotníci, nikto z vás ktorí čítajú tento blog nemá ani 10 tinu z toho čo majú tí dvaja na obrázku. Nikto z vás okrem toho, že musí denno denne pracovať, alebo čakať na poštovnú poukážku, či dátum Svätého Berouse, nikto z vás dieru do sveta neurobil a o nikom z vás nebude stopa v čítanke, či dejepise, alebo v Knihe svetových rekordov. Sme len prach a na prach sa obrátime. A preto sa vám ozaj čudujem. Čudujem sa tomu ako dokážete podliehať propagande, čudujem sa tomu, že ste zabudli o čom je tento svet, čudujem sa tomu, že nedokážete vypnúť a radovať sa zo života, že sa zapodievate nezmyselnosťami. že nedokážete vidieť ďalej ako za roh a ďalej ako na koniec svojej dediny alebo mesta. Čudujem sa vám.

 Je čas aby ste sa zobudili, Je čas postaviť sa a povedať nahlas KURVA ja takto nechcem a nemienim žiť. Je čas pýtať si svoje, ale ozaj to čo potrebujete k životu a nie to čo vám kto podsúva. Je čas postaviť sa a prestať veriť sexu, drogám rock and rollu a propagande. Lebo ak nie tak ten obrázok dolu nie je fikcia ale PRAVDA :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára