štvrtok 25. júna 2015

Ficové medaily...pre Kristové rany komu a začo?!



Tuto fotografiu si vyveste v kúpelni vedľa zrkadla a pozerajte sa na ňu každý deň až dovtedy, kým vám z nej zle nebude !

„Žiadne ľudské právo nie je absolútne, voči každému existujú výnimky a obmedzenia, a to sa určite týka aj slobody prejavu a práva na zhromažďovanie,“

Prečítajte si to ešte raz a poriadne ! Prečítajte si to ešte raz, ešte dvakrát a keď vám to ešte stále nezaplo aj stokrát. Veľmi, ozaj veľmi sa krotím, aby som teraz nespustil všetkých čo sú tam hore na nebesiach, ale aj tých čo podkurujú v pekle. Lenže moji milí zlatí, tento novodobý extrémista, tento novodobý diktátor tentokrát zašiel priďaleko. Že neviete ako sa volá? Je to náš veľavážený premiér Doc. JUDr. Robert FicoCSc. titulovaný pred menom aj za menom. Ten ktorý v pondelok povie jedno a v utorok vykoná druhé. Ten, ktorý si myslí, že ovláda masy a pritom ovláda možno tak 20 percent ľudí a jeho samotného ovláda možno 5. A vy, ktorí mu v marci 2016 dáte svoj hlas tak vám už ozaj nie je pomoci. Môžete sa aj na hlavu postaviť. Ale bez urážky sprostá ste Slovač, sprostá a naivná. Rýchlo zabúdajúca, nič si nepamätajúca. Kde máte tú sľubovanú jednu zdravotnú poisťovňu. Kde sú všetky tie sľuby? Ale čo vám budem rozprávať, darmo ja budem hrach na stanu hádzať. Keď je niekto držaný za guľky len preto, lebo si potreboval kúpiť plazmu na splátky a pritom pomaličky nemá čo do huby, tak takému človeku ja budem darmo rozprávať. 

Takže poďme pekne po poriadku:

Žiadne ľudské právo nie je absolútne ! 

Takže môj milý zlatý Róbert. Našim základným ľudským právom je - právo na životosobnú slobodu a bezpečnosť, slobodu prejavu, svedomia, spolčovania, právo zhromažďovania a to absolútne a bez výnimky ! Kašlem ja na tvoje právnické prešmyčky, kašlem ja na tvoje pokrútené paragrafy. Tak ako povedal William Wallece - Môžu si zobrať vaše životy, ale nikdy nie vašu slobodu ! tak aj ja teraz v tejto chvíli prehlasujem to isté a spolu so mnou ďalších pár 1000, 10 000 a postupne 100 000 a viac ľudí. Tu a na tomto mieste prehlasujem, že príde čas, keď nebudeš mať čas sa ani pobaliť, a ty a tvoji partajníci budete radi, že budete môcť slobodne opustiť našu rodnú zem, bez toho aby sme vám čo i len vlas na hlave pokrivili. Som slobodný človek v slobodnom svete a každý kto ma bude v mojej slobode rozmýšľania a rozhodovania obmedzovať pocíti môj hnev. Som človek uvedomelý, možno pokrivený životom, ale dosť rovný nato, aby som sa mohol pozrieť ráno do zrkadla. Dosť rovný nato, aby som si vedel svoje činy, svoje výroky a skutky obhájiť. Dosť rovný nato aby som sa sám pred sebou nehanbil. Vieš si to isté povedať aj ty? Nie nevieš! 

...voči každému existujú výnimky a obmedzenia, a to sa určite týka aj slobody prejavu a práva na zhromažďovanie

výnimky a obmedzenia? Nebudeš ty hrať divadlo pred ľuďmi, nebudeš ty udeľovať medaily policajtom za vraj profesionalitu, lebo každý súdny človek vie, že polícia v sobotu 20.6.2015 zlyhala a to na celej čiare. Udelil si vyznamenania? Pre Kristové rany komu a začo? Načo boli tie policajné manévre v Bratislave dobré? Koho si sa tak veľmi bál.? Môj milý Róbert vieš ty prd makový čo je to skutočný extrémizmus, vieš ty prd makový čo je to občianska neposlušnosť, a máš jedno jediné šťastie, že Slovač je od prírody a svojej prapodstaty predposratá a bohabojná. Že ak k tomu príde ani muche neublíži. Muche veru nie a veď načo? Ty len zneužívaš a využívaš tú mierumilovnú povahu vlastného národa. Ty to veľmi dobre vieš. Ty si to prednedávnom sám o svojom národe povedal. O tých ľuďoch, ktorí budovali a budujú Slovensko, o ľuďoch, ktorí si aj z toho mála čo im kvapne z poctivej práce, dokážu zachovať svoju tvár, dokážu vychovávať deti a starať sa nie o svoje ale o tvoje blaho a blaho všetkých papalášov, oligarchov a zapredancov, ktorí by pre peniaze vlastnú mater v lyžičke vody utopili. Možno že si už nato zabudol tak ja ti to teraz pripomeniem

Nechceli mi veriť kolegovia, premiéri a premiérky, keď som chodil na európsku radu, že na Slovensku je bežný dôchodok 280 €. Nechceli mi veriť, že vo firme človek zarába 450 €. Povedali mi, že to je nemožné z takého niečoho vyžiť. Práve schopnosť ľudí žiť z nízkych príjmov, postarať sa o svoje rodiny aj za cenu, že títo ľudia robia často v dvoch, troch zamestnaniach, to je prednosť Slovenska. Sme podstatne životaschopnejší ako sú Francúzi, Španieli, Portugalci. Máme pred nimi náskok. Keby takáto situácia padla Španielom, že majú žiť z 300 alebo 400 €, tak asi zapália krajinu, ale naši ľudia žijú a idú ďalej. Toto je naša prednosť. A preto aj keď prídu ťažké časy, tak podstatne jednoduchšie ťažké časy prežijú krajiny ako je Slovensko.

Ty naozaj veríš tomu, že Slovač nemá nato? Ty naozaj veríš, že nepríde deň, keď prestane Slovač ohýbať chrbáty a prestane si nechať na chrbte drevo rúbať. Ty naozaj veríš, že raz nepríde deň, keď sa ten ešte stále pokojný dav poberie rovno na parlament a teba neochráni žiaden ochrankár, policajt ba ani vojak, ba čo viac postaví sa aj on proti tebe? Naozaj v to veríš? Tak sa veľmi rýchlo spamätaj, lebo ten čas sa blíži. A vy sa všetci spamätajte tiež. Prestaňte veriť tým rozprávkam o prežití a o lepších zajtrajškoch, najlepší zajtrajšok si vieš spraviť len a len ty sám, a žiaden politik ho za teba neurobí. Máme len dve možnosti, nechať sa porobiť alebo sa postaviť na odpor. Postaviť sa aj za cenu vlastného života. 

A teraz mi môžete nakladať, môžete mi písať anonymné komentáre, môžete ma nálepkovať, nadávať mi do fašistov, extrémov, nacistov, môžete ma kľudne aj opľuť. Ale rovnako ako ja aj vy budeme musieť ráno vstať a ísť, ísť niečo urobiť aby sme mali začo žiť. A tak žite od výplaty do zálohy, hrdlačte aj ďalej, berte pôžičky a potom ich splácajte, kupujte si nepotrebné veci a tvárte sa šťastne a svoju nemohúcnosť potom utápajte v alkohole, v drogách, svoju frustráciu si ventilujte na manželkách, na manželoch na deťoch na rodičoch. Svoj hnev si vylievajte na susedoch. A keď už nebudete vedieť kade a ako ďalej skočte pod vlak....alebo ?

Alebo sa konečne zobuďte a začnite s tým vašim životom niečo robiť. Prestaňte už s tými homosexuálmi, s emigrantmi, s Ukrajincami, Rusmi, Židmi, prestaňte už s tým nálepkovaním, osočovaním, prestaňte sa už konečne nechať manipulovať a ohlupovať médiami, prestaňte už hrať tie primitívne Monopoly, ktorých výsledkom je vaša vlastná chudoba, prestaňte s tým uťahovaním opaskov, začnite dýchať a žiť naplno. Pozrite sa okolo seba, ako zanedbávate svoje vlastné deti a rodiny, ako prestávate vnímať prírodu okolo seba. Veď vy nežijete, vy prežívate. Prežívate zo dňa na deň a po ulici chodia len bezduché schránky, len roboty vykonávajúce naprogramovanú činnosť. Stali ste sa otrokmi, bez práva na svoj vlastný názor. Lebo ak si myslíte, že na neho máte právo, tak skočte na začiatok textu a prečítajte si ten odsek od pána premiéra ešte raz.  Prestaňte sa ponižovať, ale aj povyšovať, nepoužívajte silu, ale rozum, ak chcete udrieť, tak len v prípade nutnej obrany vždy však zostaňte slobodní. Vždy a vo všetkom. Ak si necháte siahnuť na svoju slobodu v tej chvíli ste mŕtvi!!!!

2 komentáre:

  1. ja si ju tam dat nemozem,mne sa chce grcat uz ked ju vidim tu a hadam si koli takej svini nebudem spinit kupelnu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fico hra hru.. nechce naplno povedat, ze suhlasi s odporom voci migrantom... nevidim do toho, co nam hrozi, ak by premier radikalne vystupil, mozno ekonomicke sankcie ako za Meciara, bohvie.. ale kazdopadne som kludnejsi ze tam je Fico ako keby tam bol Dzurinda ci Radicova, ktori by stali v prvych sikoch s otvorenou narucou multi-kulti diktature.. A Hlina ci ten typek z Obycajnych ludi, uz neviem ako sa vola, to je saskaren, KDH sa stara hlavne o svoje krestanske zalezitosti, Madari o Felvidek, SNS je sprofanovana, Siet je co vlasne? (smile emotikon) cim jednotnejsi budeme v tomto zlomovom okamihu, tym mame vacsiu sancu.... trebars aj s Ficom v cele, ak to ma posluzit.

    OdpovedaťOdstrániť