nedeľa 21. júna 2015

Ste neonacisti! A prečo sme neonacisti? Lebo som povedal!




V tomto blogu si všimnite priam dokonalú zhodu náhod. Fotku hajlujúceho účastníka protestnej akcie zhotovil Ondrej. Pre zmenu Ondrej bol aj na cyklistických pretekoch a všetko videl a zreferoval DenníkuN. Len tak mimochodom človeka v rovnakej športovej bunde ako hajlujúci účastník zadržala polícia pri incidente na šporovom podujatí pod hradom. Žeby to bol Ondrej

Pôvodne som mal v pláne použiť nadpis - Niečo mi na tej hajlujúcej ruke nesedí, ale ten, ktorý som použil vystihuje obsah nasledujúceho textu dokonalejšie.

Po sobotňajšom proteste, ktorý sa konal v Bratislave pod názvom STOP Islamizácii v Európe zostalo vo vzduchu a v mojej hlave vysieť veľa otáznikov. Priznávam verejne a úprimne, niekoľkokrát som sadol za klávesnicu a opäť si odsadol. Niekde vo vnútri ma niečo znepokojovalo a miatlo. Tie otázniky, tie otázniky, tie otázniky.....

Prvý otáznik - Prečo 8000 - cový dav nerobil  výtržnosti, aj keď si to mohol dovoliť?

Druhý otáznik - Sobotňajšia akcia bola proti kvótam, alebo to bol meeting Mariána Kotlebu ?

Tretí otáznik - Boli medzi účastníkmi akcie infiltrovaní provokatéri, alebo neboli?

Štvrtý otáznik - Kto v skutočnosti napadol divákov na špotovom podujatí pod Bratislavským hradom?

Piaty otáznik - Čia je hajlujúca ruka na priloženom obrázku?

Šiesty otáznik - Prečo sa 500.000 - cová Bratislava nepostavila na odpor voči protestu "neonacistov" ?

Siedmy otáznik  - Prečo boli zásahové jednotky policajného zboru tak krotké ? 

Prepáčte mi milí čitatelia, že nebudem čakať kým mi na moje otázniky niekto odpovie. Odpoviem si na nich sám. A vy? Odpovedzte si tiež sami. Alebo ma opravte, ak sa vám bude zdať, že moje odpovede sú scestné, alebo uletené. Predsa len na akcii som osobne nebol, ale to je pre teraz len a len dobré. Pretože na akcii nebolo zvyšných 4,2 milióna voličov. Na akcii neboli, ale garantujem vám, že o nej vedia viac ako priami účastníci. Či už pravdu, alebo skreslenú pravdu, alebo propagandistickú pravdu, alebo lož, teraz nehrá až takú úlohu. Odpoveď sa dozvieme všetci v nasledujúcich voľbách 2016. O tie totiž ide aj keď sa to na prvý pohľad vôbec nezdá. 

Odpoveď prvá - 8000 - cový  dav nerobil výtržnosti, lebo organizátori zvládli akciu na výbornú. Poznám osobne mnohých z nich a veľmi dobre viem, že zoskupenie VZDOR Kysuce a ĽSNS má ambície dostať sa do parlamentu. V týchto dimenziách by výtržnosti v hlavnom meste boli politickou samovraždou a nie agitáciou, a najmä preto, lebo organizátori poznajú veľmi dobre všetky možné aj nemožné páky systému a už pred samotným protestom vydali stanovisko k možným provokáciám a určili presné pravidlá hry.

Odpoveď druhá - Akcia bola proti kvôtam. Taký bol pôvodný zámer. Hlavný organizátor akcie Lukáš Kopač nie je na scéne prvý deň. Jeho Alternatívna cesta však potrebovala najprv facku, aby pochopila, že ak máš niečo v pláne urobiť dotiahni to do konca (prvá väčšia akcia bola zneužitá na diskreditáciu občianských protestov) A čo sa týka meetingu Mariána Kotlebu no nehnevajte sa na mňa, ak by ste mali danú problamatiku vo svojom volebnom programe, tak by ste asi museli byť na hlavu padnutí ak by ste takýto protest nepodporili osobne. Necelý rok pred voľbami do NR SR ideálna možnosť budovania a rozširovania si politickej základne  (22.2.2014 som sa na akcii Spoločne za slušný život-spoločne proti skorumpovaným politikom a asociálom v Prešove osobne zoznámil s predsedom 7 statočných Vladimírom Gurtlerom, ktorý ešte ani len netušil, že bude robiť hovorcu Mariánovi Kotlebovi. Keď v upršanom dni zbadal pred železničnou stanicou vlajky Slovenskej pospolitiosti, tak jeho kolega povedal vetu : No do riti veď my sme prišli na meeting nacionalistov, a Gurtler mu nato odpovedal v duchu, chlapec tu v tomto dave máš potencionálnych voličov. V ten istý deň som sa zoznámil s Mariánom Magátom, predsedom hnutia VZDOR Kysuce a hneď som vedel, že ten chlapec ma potenciál. Prepáčte mi túto genézu, je veľmi dôležitá. A nie len pre mňa. Garantujem Vám, že o jej protagonistoch budete blížiacimi sa voľbami do NR SR v roku 2016 ešte veľakrát počuť)

Odpoveď tretia - Jednoznačne boli. Ani nie pár hodín po akcii sa na sociálnej sieti FB -  Prečo ľudom hrabe - objavila fotka Hajlujúcej ruky v športovom oblečení značky ADIDAS. K priloženej fotke bol zverejnený text - Táto fotografia vystihuje, za čo dnes pochodovali tie "slušné rodiny" v Bratislave. Ak ste tam boli tak vám gratulujeme. Marián Kotleba vám iste dodatočne poďakuje, keď sa na vás bude usmievať z parlamentnej stoličky za poslanecký plat, ktorý mu aj takto pomaly zabezpečujete. Ďakujeme Ondrejovi, za to že sa infiltroval dnu, aby sme videli, o čom bol ten protest v skutočnosti - takže či sa to niekomu páči alebo nepáči kto komu kde a kedy zaručí, že hajlujúca ruka nebola práce ruka Ondrejova. Kde kedy a kto komu zaručí, že uvedená hajlujúca ruka nie je ruka provokátéra, nehovoriac už o tom, že takýchto fotiek, kde človeku nie je vidieť do tváre a potom to šikovne použijem ako dôkaz na diskeditáciu protivníka si narobím za vagón na počkanie, a nehovoriac o tom, že danej fotografie sa veľmi rýchlo chytil DennikN aby rozprúdil ďalšiu zo svojich špinavých hier. 

Odpoveď štvrtá - Provokateri. A to jednoznačne. K uvedenému napíšem len toľko. Mám dve dierky v nose. K lepšiemu a voľnejšiemu dýchaniu nepotrebujem dierku tretiu, ale čistejší vzduch. Existuje totiž videozáznam (zvláštne že kameraman z Konzervatívneho výberu presne vedel kde ma ísť a čo má natáčať), ktorý zachytil priebeh zatýkania chuligánov, ktorí športové podujatie pod hradom napadli. Pozorne si ho pozrite. Chuligáni kľudní ako baránkovia, policajti zdá sa tiež, všetko sa to odohráva až po skončení oficiálneho protestu, v jednom úseku videa policajt sám nasadzuje jednému so zadržaných kapucňu na hlavu, boh vie prečo, medzi zadržanými je človek v rovnakom športovom oblečení ADIDAS ako na obrázku s hajlujúcou rukou (žeby to bol zasa Ondrej?). A teraz malé prekvapenie. Vedeli ste o tom, že polícia Slovenskej republiky má medzi futbalovými chuligánmi infiltrovaných svojich ľudí? Je to totiž súčasť boja proti chuligánom na športových podujatiach. Nemusíte mi veriť. Ale pravda je taká, že celá akcia napadnutia špotového podujatia bola zinscenovaná. Ak sa mýlim dokážte mi opak. V deň keď sa v Bratislave koná konferencia GLOBSEC a v centre mesta je policajtov a tajných viac ako v makovníku maku sa zdá nemôžné, aby k niečomu takému došlo. Celé mesto bolo monitorované a nikto ma nepresvedčí o tom, že polícia by si dav 300 chuligánov a ešte k tomu v oblečení s vraj nacistickými symbolmi nebola všimla skôr, ako začali vystrájať. Ja tomu neverím vy áno? Komentár k uvedenému incidentu hovori sám za seba. 

Sobotňajšie demonštrácie sa veľmi negatívne dotkli aj Svetového pohára v cyklistike City Down Hill pod Bratislavským hradom, ktorý zorganizoval a štartuje na ňom aj slovenský fenomén v mestských zjadzoch Filip Polc. Preteky boli prerušené počas jazdy jedného z favoritov Brazílčana Bernarda Cruza, keď výtržníci prebúrali bariéry a v davoch vtrhli na trať. Medzi agresormi boli aj maskovaní muži, ktorí napadli viacerých ľudí popri trati aj jedného z kameramanov. Na miesto okamžite dorazili bezpečnostné zložky.

A teraz pozor. K uvedenému incidentu prináša pre DenníkN svedectvo nejaký Ondrej.

 Zdroj Denník N: 19:19 Medzi divákmi cyklopretekov, počas ktorých zaútočili maskovaní extrémisti, bol aj Ondrej. „Sledovali sme trať, zrazu sme zbadali, ako k nám idú neonacisti,“ hovorí. „Ľudia spanikárili a začali utekať smerom k hradu, deti plakali a kričali, extrémisti s kuklami na hlavách bežali ku nám. Chceli sme im ujsť ale zo strany Zámockej ulice prichádzali ďalší, takže nás obkľúčili.“ V tej chvíli dobehli policajti.

V meste kde sa pohybuje 8000 a viac "neonacistov" a ešte raz opakujem prebieha konferencia GLOBSEC, polícia nedokáže zabezpečiť bezpečný priebeh športového podujatia? Nedajte sa vysmiať




Odpoveď piata - Na to by mal skôr odpovedať autor fotografie. Ale evidentne sa už vyjadril a tým sa k celej provokačnej akcii priznal. Pár dní pred akciou som bol totiž ja, a tým pádom aj účastníci sobotňajšieho protestu, označený za neonacistu anonymným trollom na sociálnej sieti. Keď som sa ho opýtal, že čo ho k tomu konštatovaniu vedie, dočkal som sa odpovede - stačí mi ak si pozriem tvoj facebookový profil. Pre porovnanie a zamyslenie sa nad tým všetkým použijem fotku z môjho osobného FB albumu. Všimnite si jeden veľmi dôležitý detail na fotografii. Viete aký ? Je mi vidieť do tváre. Aj to ale nedokazuje, že na základe tejto fotografie som neonacista, nehovoriac už o tom, že podľa ďalšieho anonymného trolla som určite latentný gay. Vraj to je na tej fotke jasne vidieť :D 




Odpoveď šiesta - Preto lebo viac ako 70 percent ľudí na Slovensku zdieľa tan istý názor. Preto lebo vyrobiť si neonacistu je veľmi ale veľmi jednoduché. Že ako? No takto: 


Ako dokázať neonacismus :
- Vy ste neonacisti !
- A prečo sme neonacisti ?
- Lebo som povedal !
grin emoticon prosto nepriestreľny argument 

Odpoveď siedma - Lebo sa blížia voľby. Lebo súčasná vláda veľmi dobre vie, že sa blížia voľby. Lebo terajší minister vnútra veľmi dobre vie ako dopadol jeho predchodca po zásahu 9.3.2012 voči demonštrantom pod NR SR. Lebo zasahovať voči 8000 davu v centre mesta je životu nebezpečné nie len pre účastníkov protestu, ale aj pre samotných policajtov. Lebo väčšina policajtov má rovnaký názor ako účastníci protestu. Lebo je jednoduchšie vymyslieť si fiktívny zásah ako uskutočniť skutočný. Lebo situácia v štáte a vo svete je napätá a najmä preto, lebo sme všetci Slováci. Aj keď...

...a namiesto tých troch bodiek si doplnite svoje aj keď. Dolpnite si svoje odpovede. Doplnite si svoje vedomie a svedomie. Doplnite si tú svoju pravdu. A prestnante s tým osočovaním a nálepkovaním a to platí pre obe strany barikády. Lebo nasledujúci výrok Mariána Labudu z filmu Pacho Hybský zbojník je síce humorný, ale cez potoky dosť nepríjemných a pravdivých sĺz

S tým rabovaním, s tým vypaľovaním treba už konečne prestať. Veď tu už pomaličky nieto z čoho žiť !!!











6 komentárov:

  1. Jozko, dobre si to napisal (y)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bezchybnee, esste by som rada upozornila na dva detaily na videu, na jednom zaabere je vidiett, ako policajt drzzii mobil zadrzzaneemu pri uchu a na druhom, ako policajt nasadzuje kapucnnu zadrzzaneemu po pozziadanii, lebo zadrzzanyy zbadal kameru. Jednoznaccne fingovanyy zaasah.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. policajti, resp. tajni siskari prezlečeni za "fanušikov" najprv robia bordel pre pripravene kamery, a potom sa kamaratsky rozpravaju s policajtami, úsmevy, telefonovanie ... najlepší je ten blondák so žltým napisom na tričku a reklamou AM na ľavom kolene na teplákoch, bolo by dobre zistit kto to je(predpokladam že policajt) a spraviť fotku v policajnej uniforme a priložiť ju k videu. sťahujte si to video, lebo z youtube to už museli vymazať, vraj sa sťažoval nejaky týpek s pravnikom, že bola porušena jeho sloboda - filmovali ho bez jeho suhlasu.
    http://www.mojevideo.sk/video/242d1/false_flag_policajti_prezleceni_za_chuliganov.html

    OdpovedaťOdstrániť