nedeľa 3. mája 2015

Pútnikové vypískané Slovenkoooooooo



(Kde sa vzal tu sa vzal na odovzdávaní cien zrazu stál...jednoducho so SMEROM na večné časy a nikdy inak)

Naladený na www.skanazivo.com, lebo webové linky RTVS jednoducho v zahraničí nefungujú, veď načo zahraničný Slovák pomôž si ako vieš, okusoval som si nechty ako každý fanúšik hokeja. Lepšiemu šťastie praje a Slováci, aj keď v nervóznom zápase zdolali svojho Bieloruského súpera, Mäso proste rozhodol a ja som si myslel, že si v nedeľnom poobedňajšom kľude vychutnám na sedačke uloženej na pravom anglickom trávniku (je ozaj nefalšovaný rastie totiž v anglicku) poľské pivo za 0,99 £. Náš milovaný novopečený predseda parlamentu Pellegrini alias pútnik mi však skrížil plány. On sa totiž rozhodol odovzdávať ceny najlepším aktérom duelu.

 Neviem čo očakával ozaj neviem čo tým celým sledoval, možno to vysvetlí jeho selfie zo slovenskej striedačky, ale chlapec sa nám vybral na hokej a my všetci roduverní skalopevne veríme, že nie za štátne ale za svoje vlastné, Hovno priatelia. Akonáhle išiel jeden z našich trojjediných niekam oficiálne odovzdávať ceny je to za peniaze všetkých daňových poplatníkov. A môžeme s vierou, Aničkou, Markou a boh vie kým ešte očakávať, že priamoúmerne s výkonmi našich hokejistov sa na MS 2015 postupne objavia aj zvyšní dvaja. Len dúfam, že naši nepostúpia do finále a to nedajbože s Ruskou federáciou, pretože to by ujo prezident považoval za protištátny akt a nedajbože by naši prehrali tak by celú reprezentáciu vyhlásil za extrémistov, nacionalistov, fašistov, rusofilov a neviem čo ešte.

 Tak či onak Pútnik (Pellegrini v preklade z taliančiny) doputoval až do Ostravy a Slovenská Ostrava ho odmenila. Piskotom, Namiesto ovácií Slovenskooooooooooooooooo, Slovenskooooooooooooo, začal celý štadión pískať. Nuž takú poctu by som ozaj nechcel zažiť.

P.S: Stále ma hnevá, keď sa počas majstrovstiev na dva týždne zmenia Slováci na hrdý národ, na ľudí hrdých na svoj dvojkríž a potom keď je po všetkom opäť brat nepozná brata. Stále má hnevá keď vidím , ako sa politika mieša do športu do kultúry (spisovatelia Havel a náš Maďarič, a skoro som zabudol na "utvortekoridóra" Kňažka). Stále ma hnevá keď sa povestné Dajte ľudom chlieb a hry jednoducho znevažuje. Dnešný deň ma však presvedčil o jednom. Na Slovensku sa niečo deje. Ľudom sa otvárajú oči. Slováci - aspoň tí na štadióne v Ostrave - dali svetu jasne najavo, že politiky a širokých oligarchov v športe ozaj už bolo dosť.

P.S.1: Osobne si želám bratské Česko-Slovenské finále

P.S.2: Perlička na záver priamo z pútnikovho FB kde vysvetľuje prečo svoju selfie stiahol z FB : O odovzdanie cien najlepším hráčom dnešného zápasu ma požiadali organizátori majstrovstiev. Reakcia divákov ma zaskočila, no ešte viac rozporuplná diskusia s vulgarizmami, ktorá sa tu strhla. Preto som status stiahol. Chalanom budem držať v ďalších zápasoch palce rovnako, ako dnes a aj vždy predtým.

A my ti všetci ujo predseda veríme, že to presne bolo tak ako si napísal. Bo v lete trávu a v zime seno žereme :D 

Video - kto nevidel piskot nech si kukne :D 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára