streda 13. mája 2015

Hystéria Martina Daňa alias kdož jsú FB bojovníci....


Poznám len dvoch Daňov, jeden je hokejista a druhý "novinár". Pre oboch, ale platí to isté a to :

Ktož jsú boží bojovníci
a zákona jeho,
prostež od Boha pomoci
a úfajte v něho,
že konečně vždycky s ním svítězíte.


Slovenský hokej dnes rozoberať nechcem a ani nebudem, lebo na tak malú krajinu hráme hokej nadpriemerne dobre (len očakávania sú vždy väčšie ako to dopadne, klobúk dole fanúšikom, tým ozaj Slovenským), dnes napíšem zopár viet o tom druhom. Takže: 

Milý Martin Daňo ...

Ty hviezda, ktorú si všimol nie len humirista Jan Kraus ale viac ako 7.000 ďalších. Maťo kuwa, sledujem ťa aj ja, lebo mi nie je jedno čo sa v mojej rodnej krajine deje. Od začiatku triafaš do čierneho, nebudem písať kde presne, lebo to nie je podstatné. Podstatné je jedno. Podstatné je to, že si podľahol histérii. Nedokázal si si nechať odstup. Nedokázal si čeliť úplne bezvýznamným komentárom na tej NWO páke, ktorá sa volá Facebook. Kopíš chybu na chybu a to ma mrzí. A kuwa vieš prečo? Preto lebo som tiež východniar. Lebo som si povedal, kuwa dobre je, že máme Daňa, dobre je, že aj on pochopil o čom točí Rudy Vasky, 

Milý Martin, 

a ty čo bratu nepoznáš, národ Slovenský, nepoznáš svojich súkmeňovcov, ktorí, ak sa ti darí lepšie ako im utopia ťa v lyžičke vody ? ...ebem ti tvoje like na FB, ktoré dávaš vždy keď niečo napíšem, ...ebem ti nato, lebo viem, že sa zabávaš, nie len na mne. ale aj na všetkých ostatných. Počiatek je feták, Fico je zmrd a 150 našich chlebodárcov tiež, ale to nič nemení na veci, že sa z Martin Daňa "novinára" stal Daňo hysterik podliehajúci panike komentárov, falošných nickov, truhlíkov a všadebolov. 

Milý Martin, 

ak vieš o čom jsú FB bojovníci, tak sa zastav pozri sa do zrkadla a povedz si jedno a to :

to čo robím, robím nie v prospech seba, ale v prospech všetkých ostatných, ak o mne niekto šíri lži, a je úplne jedno, či je to Občianský trubadúr, Bobeková, Laurinec, Katrinec alebo iní pomýlení aktivisti a ľudia s 365-timi nickmi, tak ak to nie je pravda v  prvom rade vykašlem, v druhom rade vyseriem, a v treťom rade si pôjdem svojou cestou. Lebo Martin poviem ti jedno, poznám Slovákov veľmi dobre a nech sa kľudne aj na hlavu postavia, pravda je momentálne len jedna. Slovák už dlhú dobu funguje na princípe : Zdochla mi koza ? Tak nech susedovi zdochnú dve!!!!

P.S: To, že sa pohybuješ medzi, Slovenskom a Francúzskom, je mi šum a fuk a je to len  len tvoja vec, čo vo voľnom čase robíš a s kým súložíš, a pre mňa za mňa stoj aj hlave, kývaj ušami, uctievaj Satana, a po nociach čítaj pod perinou potajme Mein Kampf, alebo Leninove spisy, je mi šup a fuk koľko si mal firiem a koľko skrachovalo, je mi šup a fuk koľko máš na účte prostriedkov, ale nie je mi jedno to že...

Rob, čo robiť vieš
buď sám sebe pán 
buď vždy a za každých okolností slobodný
a neboj sa vždy ráno pozrieť do zrkadla...

Do zrkadla, áno do zrkadla, a vieš prečo? Lebo sa mi raz dávno stalo, že som ja to svoje raz ráno musel rozbiť, a trvalo veľmi dlho, kým som sa do neho dokázal opäť pozrieť. Daj na moju radu Martin, lebo kto vysoko lieta, veľmi nízko padá a ver mi, dni kedy po tebe ani pes neštekne a doma sa s tebou nebude rozprávať ani odpadkový kôš, nie sú dni príjemné. 

S pozdravom Jozefo

FB bojovníci ...ebte na mňa ja som len obyčajný Oravec:D 













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára