nedeľa 10. mája 2015

Milý Noro Lichtner ...



Milý Noro ...

Hneď ako som sa dozvedel informáciu o tvojom plánovanom odchode z rádia Slobodný vysielač, v tú sekundu som chcel zavolať do rádia a nechať  ti zahrať pesničku od "Riťmausa" - Čo ti ...ebe ? , ale vzhľadom k tomu, že som sa to všetko dozvedel z druhej ruky a vzhľadom k tomu, že sa poznáme už nejaký ten piatok, som sa rozhodol napísať ti tento monológ, blog, list, nazvi si to ako chceš.

 Po pravde ti poviem, to že si sa rozhodol odísť z projektu, ktorý si stvoril a za spolupráce skvelých ľudí a pár poslucháčov, ktorí pochopili zámer a myšlienku, aj rozbehol, ti plne schvaľujem. Odísť treba v najlepšom ! Ale to dokážu len velikáni, ostatní čakajú až do dňa, kedy po nich ani pes neštekne ! Na to, že si na mňa hneď od prvého dňa pôsobil neokrochane, viem veľmi dobre, že to máš v hlave až priveľmi v poriadku, a ak si dospel k záveru, že je čas ísť ďalej tak choď. Sny sa majú plniť a ty si si ten svoj splnil. Kvôli tomu, a najmä preto, ťa obdivujem. Ja svoj sen snívam od doby čo som zistil načo slúži zariadenie v kuchyni. Na rozdiel od teba stále  snívam,  ale na druhej strane teba som si vzal za vzor a ty budeš prvý hosť, ktorý bude u mňa v mojej reštaurácii doživotne jedávať grátis :)

 A teraz mi prepáč nedá mi aby som zopár riadkov nevenoval smútiacim poslucháčom.

Milí moju poslucháči, tí ktorí ste pochopili, ale aj tí, ktorí ste celé to obdobie priživovali a cucali dáta a informácie zadarmo. Stále sa niečo začína, každý deň sa niečo končí a preto nepanikárte, ešte pred nedávnom ste mali len mainstream a bolo Vám dobre, a tu zrazu príde Lichtner, Koróni, Kršiak, Rázga, Gašo, Huďo, Rostas, Daňo, Vasky a nakoniec možno aj nejaký ten Oravec a vy namiesto toho, aby ste pochopili a pridali sa, tak vypisujete p...čoviny po sociálnych sieťach, hádate sa kto má väčší k..kot, či Dano a či Katrinec, osloví vás Pavlík a nakoniec podporíte farizejsky Mezenskú ( a v konečnom dôsledku Kiska je vaše dielo, postavte sa aj na hlavu, rovnako ako je Fico a jeho vláda dielo Pepeho Pčolu a spol. ) Namiesto toho, aby ste boli k..rva radi, že si konečne môžete verejne všetci povedať slobodne čo Vám slina na jazyk prinesie, tak pátrate po tom aký má z toho Lichtner alebo Rostas profit. Prosto hlúpa obmedzená Slovač ! Môj odkaz pre Vás som už zverejnil pred pár dňami, ale neda mi, aby som ho sem nepastol ešte krát !

Po prvé :  Keby ste aspoň kúsok sledovali vývoj a vznik a vôbec ako k tomu vzniku rádia Slobodný vysielač došlo , pochopili by ste prečo Noro ide ďalej.  Nie on neodchádza, on ide ďalej, ak vám to ovšem ešte nezaplo

Po druhé: Cez jeho relácie Informačná vojna a ďalšie sa snažil Noro a jeho hostia cez dva roky otvárať tomuto prisprostavému národu oči a ako tak čítam niektoré komenty na sociálnych sieťach mnohí ste ostali prispostaveni  doteraz

Po tretie: Rádio Slobodný vysielač je Norovo dieťa a Noro usúdi,l že je dosť dospelé na to, aby sa o seba staralo samé, či Vás nebodaj rodičia živia do 40 - tky ?

Po piate a za posledné: Zobuďte sa ! Norove relácie mali počúvateľnosť  cca 70.000 a keď bolo potrebné platiť , tak sa 99% priživolalo na štedrosti iných. Dajte si do kalkulačky x1€ a máte 70.000€ mesačne  a môžete mať nie jedno ale 10 rádii tipu SV.  99% z Vás  okrem toho, že každé ráno vstane a ide hrdlačiť na niečiu riť hovno navyše urobilo len doma do sedačky prdelo a múdre kraviny na FB vypisovalo, a ak trebalo niekam isť a niečo urobiť, nedajbože priložiť ruku k dielu na nejakej akcii, tak ste písali : Nebude živý prenos z akcie ? 

Vy nepotrebujete Slobodné médié a infomácie, Vy potrebujete kladivom po hlave a nie Nora Lichtnera !

P.S.: Jáj zasa múdry Oravec ...lenže moji milí krásni, ten Oravec, ten Lichtner a mnoho ďalších zodvihlo svoje rite a boli sa pozrieť aspoň hen za humno ako ten svet funguje a beží, zatiaľ čo mnohí z Vás ...

P.S.2 : Veľmi dôležitý odkaz pre tiež poslucháčov, pravdoláskarov a spol : Nikdy si nikým nedávaj mastiť med okolo úst , zalepí ti ním pery a ty budeš potom musieť držať hubu a krok !!!!

7 komentárov:

  1. Obcas by si tym kladivom potreboval aj ty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Narážal som na toto "Namiesto toho, aby ste boli k..rva radi, že si konečne môžete verejne všetci povedať slobodne čo Vám slina na jazyk prinesie, tak pátrate po tom aký má z toho Lichtner alebo Rostas profit.Prosto hlúpa obmedzená Slovač !"

      Odstrániť
  3. Gaši peniaze peniaze peňeži :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ale chcel som tym len povedat, ze ked je niekto desiatky rokov nonstop odrbavany a ma tendenciu uz neverit nikomu a nicomu, tak mas dve moznosti:
      a.) nadavat mu kvoli jeho zovseobecnenej podozrievavosti do dementov, zavistlivcov, zadubencov, atd
      b.) alebo pri naozaj cistom umysle a uprimnej snahe urobit maximum pre dobro veci tomu nestastnikovi jednoducho a lahko dokazes, ze jeho podozrievanie je mylne..
      Obaja vieme, co by malo vacsi osoh.
      Ja napriklad tych, co by chceli vidiet na co presne idu ich peniaze plne chapem a rovnako by som pri takych projektoch ani nemal problem zverejnit hoci aj kompletny vypis uctu co prislo a kam odislo, kedze by mi islo hlavne o to dokazat co najviac ludom, ze nie cely svet je tak zly, ako si uz v dnesnej dobe myslia..

      Odstrániť
    2. Gasi pri vsetkych tych tuneloch na Slovensku su mi zisky SV a Z&V sum a fuk :)

      Odstrániť
  4. Od človeka, ktorý nemá odvahu čeliť problémom v krajine kde sa narodil je zábavné počúvať rady, čo by mali Slováci robiť.

    OdpovedaťOdstrániť